Bu Blogda Ara

7 Ekim 2014 Salı

Farklı Zamanların Çocukları (HİKAYE)

" Ne olur tekrar görüşelim" dedi.
Ben: "Hayır"
"Niye?" dedi.
Ben: "Aramızdaki bunca uzaklığa rağmen mi?"
"Ne uzaklığı, hep istediğin gibi karşındayım işte. Nefesimin sesini bile duyuyorsun" dedi.
Ben: "Sen farkında mısın ama aramızda 4-5 ışık yılı mesafe var"
"!?" dedi.
Ben: "Sen inanmıyorsun ama ben hayatın 4-5 yıl gerisinden geliyorum" dedim Einstein gibi dilimi çıkararak.

Gözlerime baktı gözleri yaşlı olmasına rağmen ve 
"İstersen beklerim seni" dedi.
Cevap veremedim, sadece dumanlı gözlerine baktım ve içimden: "İşte! Seni bu yüzden seviyorum, beni anladığın için" dedim.

Şimdi sen yoksun ama buradan sana söz veriyorum. Eğer 4-5 yıl beklersen yetişeceğim sana. Sonra mı? Beraber yürüyeceğiz varacağımız yere...


                                                                         K. Andoni

                                                                         Yer: N/A
                                                                         Tarih: N/A

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder