Bu Blogda Ara

7 Ekim 2014 Salı

Dua'nın Keşfi

Gözlerimi karanlığa gömüp yumuyorum. Yine de değişen bir şey yok! Hala olduğumun aynısıyım. Yani bir HİÇ...
Düşünüyorum... acaba kaç çeşit varlık var? İnsan, hayvan, bitki, melek, cin... Ki bunlar bildiklerim. Bunun yanısıra ham maddesi daha farklı olan nice varlıklar kim bilir?
Ve... Koskoca kainat... uçsuz, bucaksız...
Ve... Tüm hepsinin sahibi, yaratıcısı ALLAH.
Gözlerimi açıyorum. Hak veriyorum kendime: Gerçekten de bir HİÇim.

Beni değerli ve farklı kılan tek şeye sığınıyorum. DUA... O olmasaydı koskoca kainatta ne kıymetim olurdu. 

"...duanız olmasaydı ne değeriniz olurdu..." (Furkan-77)


                                                                     K. Andoni

                                                                     Yer: N/A
                                                                     Tarih: N/A

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder